Co jste ochotni udělat pro festival Inspirace

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

S Bageterie Boulevard se nám společně podařil majstrštyk. Konkrétně jste vymysleli hlášky, které ocenili i ti nejskalnější fanoušci festivalu a to už je co říci. Bageterie Boulevard použila více hlášek a tvůrci z Future Bakery si odnesli jak finanční odměnu, tak i víkendový pobyt v Karlových Varech během festivalu i s akreditací. Ať žijí fanoušci filmu!

Ukončený projekt

Bageterie Boulevard se stala partnerem 47. Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.

Jako součást svého partnerství chtěli vymyslet hlášky od filmových fanoušků. Ty pak umístit do prodejen, do výloh a na citylighty.

Vycházeli z daného vizuálního stylu studia Najbrt pro ten ročník, což bylo jedno centrální číslo z kalendáře uprostřed bílé plochy.

Bageterie Boulevard chtěla přes stejná čísla ukázat co všechno jsou filmoví fanoušci ochotni udělat pro svůj film, nebo pro karlovarský festivalový pocit.

Zadání tedy znělo "napište nám vtipné a ideálně pravdivé hlášky na téma, co jsou lidi ochotni udělat kvůli festivalu."


Co jste ochotni udělat pro festival

A zde vidíte, jak byly hlášky od tvůrců - pekařů použity. Třeba takhle

Vítěz projektu

nebo takhle

Zadavatel projektu
Co jste ochotni udělat pro festival