Nezapomenutelná kampaň RAFUN Za sebe

Odměna: 25.000,-

Název klienta: RAFUN

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Nakoumat nezapomenutelnou kampaň pro chytrý a silný pití Rafun

Všichni jsme vlastně ve skrytu duše tak trochu ajťáci.

- jsme v něčem stydlivý děti, a stydíme se nejen druhýho pohlaví, máme rádi

hračky, někdy nesladíme ponožky s košilí, někdy vyrazíme do města

rozcuchaný, rádi se poflakujeme jen tak v teplákách nebo spodním prádle

a trávíme večeryi noci na internetu, mobilu, nebo před počítačovou hrou

- paradoxně si z nich všichni utahujeme

- mějeme se jim

- ale nedochází nám, jakou mají skrytou moc a jakou mají sílu

- že z hodiny na hodinu nás můžou vypnout, nebo nám zablokovat přístup na internet

- z hodiny na hodinu dokážou vypnout i celou firmu

- mají větší moc než ředitel firmy, všechno o všech vědí.

- s jednou frází - zkus to vypnout a zapnout - dokáží vydělat tisícovky korun.

- a jsme na nich jednoduše všichni zavislí, mají nad námi moc.

Rafun je pití plný překvapení a proto chceme mít i téma kampaně plný překvapení.

Protože kdo by čekal drink, ve kterym kombinuješ pivo a vodku.

A kdo by čekal kampaň, ve který někdo vyzdvihuje ajťáky.

Chceme na AJŤÁCÍCH ukázat vtipný sebevědomí a sílu ega.

- mají sílu a schopnost věci transformovat

- mají tzv. transformační efekt, kdy se z nudy stane zábava a z někoho, u koho bys to nečekal, se stane frajer.

Chceme otočit úhel pohledu na AJŤÁKY jako na NADAJŤÁKY, KTEŘÍ VLÁDNOU SVĚTU.

Chceme ukázat, že je dobrý mít kamaráda AJŤÁKA.

Jsou chytřejší a silnější než zbytek a RAFUN jim k tomu pomahá.

Protože je taky chytřejší a silnější, než zbytek.

Funguje (síla 7% a dobrá cena) a je zábavnej.

Jsou kamarádský, ostatním shazujou masky a přetvářku, provokujou a nutí k zamyšlení, jsou přímí, říkají věci na rovinu a nekomplikujou.

Představte si, jak jde AJŤÁK kolem nagelovanýho fotbalisty na baru, který tam stojí se dvěma holkama a jen tak pronese "zatímco někdo reší trojku, já už řešįm novou šestku..."

Nebo jak AJŤÁK říká holce: "Miláčku, to neni beďar, ale experimentalní podkožní chip."

Nebo vidíte AJŤÁKA v kostičkovaný košili a nad nim je nápis, KAŽDÝ VEČER MUSÍŠ VYPNOUT A PAK ZAPNOUT.

Nebo se ptaj holky: "Dáš mi heslo k podprsence?"

Nebo .....

A hledáme kampaň na online videa, plakáty, inzeráty, samolepky, socialní sítě, .....

Takže, když to shrneme...

Kdo tedy bude Rafun pít; jen ajťáci?

Ajťáka volíme proto, abychom Rafun jasně diferenciovali od ostatních a nespadl tak do světa infantilní pseudozábavy pivařů či sterilní unisex zábavy teenagerů.

Takže Rafun by měli pít nejen ajťáci celé České republiky:-), ale všichni jejich kolegové, známí a nakonec možná i celé pánské osazenstvo všech kanclů téhle země; samozřejmě po práci.

Jak jsme už řikali na začátku, v principu, každý z nás je tak trochu "malý ajťák"...

Proč ho budou pít?

Protože Rafun je ve finále skvělý stmelovací prvek mladých lidí a je to nečekané drcnutí do relativní nudy mladých a studentských produktů a značek.

Jakou kampaň hledáme?

Nezapomenutelnou stylem a chytrou formou (výběr medií a zpracovaní).

Nehledáme klasickou kampaň, která stojí na klasických mediích jako je televize.

Nechceme si pozornost budoucích pijáků, ajťáků a nadajťáků koupit, ale získat.

Musí byt kampaň o ajťácích?

Myslíme, že "ajťák" je super téma, s kterým je fajn pracovat, ale budeme rádi i za jiný způsob vyjádření Rafuna.

Je to na vás a moc se těšíme na vaše nápady.

Pro připomenutí ještě popis produktu:

Rafun je světlé pivo (9') s přídavkem neochucené prémiové vodky, díky níž je celkový obsah alkoholu zvýšen na 7%. Spojením lehkého piva a vysokého obsahu alkoholu docíleného přídavkem vodky dělá z nápoje drink.

V kostce: Rafun je pití, které osvěží i nakopne - a to za dostupnou cenu.

Další zajímavé projekty