Nový claim pro RE/MAX Za sebe

Odměna: 5.000,- + Prestigio MultiPad 4 DIAMOND 7.85 3G

Název klienta: RE/MAX

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Hledáme originální slogan, který oslaví 10 let úspěšného fungování značky RE/MAX na českém trhu realit.

Vydržet na trhu 10 let, to už není v podnikání málo.

A stát se za deset let jedničkou na trhu, to už se nepodaří každému.

Proto hledáme originální a oslavný slogan, který bychom chtěli používat ve spojení se jménem RE/MAX.

Do dneška jsme používali RE/MAX - prodává nejvíce realit na světě. Protože jsme v ČR začínali a neměli jsme se o co opřít.

Ale dneska už nás klienti znají a jsme jedničkou na trhu, tak bychom lidem rádi řekli, v čem jsme vyjimeční v ČR a nejen ve světě.

Tak proto chceme slogan oslavný, ale ne vychloubačný.

originalní slogan chceme, protože jsme jednička a nemůžeme mit něco průměrného.

Nebraňíme se dvojsmyslnosti, lehké provokaci či vtipu. 

Slogam by měl být pozitivní, neměl by evokovat negativí emoce.

Za dobu působení na českém trhu se značka RE/MAX vymezila oproti konkurenci především ve čtyrech hlavnich oblastech, ze kterých se dá vycházet při tvorbě sloganu:

JSME NEJZNÁMĚJŠÍ – máme největší tržní podíl, dlouhodobě se udržujeme na přední pozici ve známosti značky u zákazníků.

JSME NEJVĚTŠÍ V DISTRIBUCI – nemovitosti nabízíme exklusivně a využíváme velikosti naší sítě pro sdílení nabídek a vzájemnou spolupráci.

JSME NEJVÍC PROFESIONÁLNÍ – máme důsledně propracovaný system školení pro všechny naše makléře, včetně příslušných zkoušek a ISO certifikace.

ZMĚNILI JSME PRAVIDLA REALITNÍHO TRHU – s našimi zákazníky jednáme v souladu s etickým kodexem, který jsme vytvořili a naše služby zakázníkům garantujeme prostřednictvím reklamačního řádu s možností využít nezávislého ombudsmana.


Nový claim pro RE/MAX

Na základě směru zaslaných nápadů a následně provedeného výzkumu se ukázalo, že RE/MAX by neměl vlastně vůbec svůj claim měnit. Že prostě jde správnou cestou. Vítězný nápad proto vybrán nebyl, zato byly rozdány ceny útěchy pro autory nejlepších nápadů. 

FutureBakery