Evropské dotace mezi námi Za sebe

Odměna: Apple MacBook pro nejlepší nápad Iphone pro druhý a Ipad pro třetí nejlepší řešení

Název klienta: Ministerstvo pro místní rozvoj

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Hledáme způsob, jak nejlépe komunikovat přínosy evropskych dotací/evropských fondů/ pro Českou republiku, pro naše města a vesnice, pro naši přírodu, pro nás.‬‬‬‬‬

Zadáni projektu

‪Faktem je, že výrazná většina evropských financí jde na prospěch projektů na podporu naší společnosti.

Faktem také je, že část evropských dotací nebyla využívána zrovna nejlépe.

No a faktem také je, že jsme na tom lépe, než kdybychom nebyli součástí Evropské unie.

Proto s tím chceme něco udělat.

Protože, když se řekne slovo dotace nebo evropské fondy, tak si bohužel mnoho z nás představí buďto jednu z mnoha politických kauz, neefektivní čerpání nebo čerpání na pochybné projekty.

‪Jinými slovy, u výrazu dotace se většinou ušklíbneme, navíc je to něco, co lidem připadá tak trochu nesrozumitelné a především nedostupné.

‪Česka republika získala na rozvoj z EU od roku 2004 zhruba 800 miliard korun a tyto peníze výrazně a pozitivně ovlivňují kvalitu života v naši zemi.

‪Máme lepši silnice, modernizuje se český venkov, zemědělci dostávají tolik potřebnou podporu, zateplují se budovy, modernizují se školky, budují se cyklostezky, rozvíjí se infrastruktura jednotlivých regionů, modernizují se zdravotnická zařízení,...

‪Prostě lepší život.

Od tohoto roku vstupuje ČR do nového období, kdy do roku 2020 budeme moci čerpat dalších až 600 miliard korun; především na zvyšovaní zaměstnanosti, ochranu životního prostředí, zvýšení konkurenceschopnosti našich podniků a zkvalitnění podnikatelského prostředí.

Co budeme chtít komunikovat?

‪Že Evropské fondy jsou dobrá věc a že nám pomáhají. Každý den.

‪Že tyto fondy jsou dostupnější, než si myslíme.

Že jdou na konkrétní věci, které jsou pro nás důležité.

Co chceme od vás?

‪Koncept a nápad na kampaň, jak to říct veřejnosti.

Jak snížit nedůvěru.

Jak zviditelnit jejich přínos.

‪Nejdůležitější je myšlenka, nicméně by bylo fajn naznačit, jak s touto myšlenkou pracovat v rámci jednotlivých témat (konkrétních programů a přínosů pro náš život), jak může fungovat vizuálně a jak ji přetavit do sloganu.

Je dobrý nápad udělat komix, seriál nebo infografiku? Nebo naopak využít příkladů „před“ a „po“? Nebo je zajímavé podívat se budoucna, jak by měla vypadat? Přestože se téma Evropských dotací může zdát na první pohled příliš formální, nebojte se zapojit svou kreativitu a představivost.

Vice info na

www.strukturalni-fondy.cz

‪www.mmr.cz

Výsledek projektu

Ministerstvo pro místní rozvoj veřejně ocenilo tři nejlepší kreativní návrhy od autorů na Future Bakery!:-) Radce, Lence i Zuzce moc gratulujeme k úspěchu i k super práci! Jedna z dam je dokonce čerstvá maminka; klobouk dolů, kde bere čas na vymýšlení:-)


Evropské dotace mezi námi

A jak to dopadlo?

Ministerstvo pro místní rozvoj veřejně ocenilo tři nejlepší kreativní návrhy od autorů na Future Bakery!:-) Radce, Lence i Zuzce moc gratulujeme k úspěchu i k super práci! Jedna z dam byla dokonce čerstvá maminka; klobouk dolů, kde vzala čas na vymýšlení:-)

FutureBakery

Další zajímavé projekty