Nový jogurt VITALIA Za sebe

Odměna: 50.000,-

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Hledáme hlavní komunikační myšlenku a hrubý návrh reklamy pro nový jogurt VITALIA.

O jakou značku jde? 

O známou značku jogurtů, která na trhu uvádí unikátní novinku VITALIA: ovocný jogurt se syrovátkou.

Co chceme lidem o výrobku říct?

Vitalia je první jogurt, který obsahuje vše dobré ze syrovátky a díky tomu je přirozeně lehký a svěží.

Ke komu přesně mluvíme?

K mladým aktivním ženám (20-39 let), které baví život a které si dávají pozor na to, co jedí. Pokud mají možnost, vždy preferují výrobky, u kterých cítí, že jsou pro ně dobré.

Co chceme, aby udělaly (na základě toho, co jim řekneme)?

Chceme, aby se dozvěděly, že Vitalia je první přirozeně lehký a svěží jogurt díky syrovátce.

Jakým způsobem jim to chceme říct?

·       Komunikační myšlenka by měla fungovat ve více typech médií (billboardy, sponsoring TV pořadů, tisková reklama) = hledáme krátké, výrazné, zapamatovatelné a jasné sdělení. Klasická televizní reklama není primárním cílem pro tento projekt, ale nevylučujeme její budoucí  použití, proto by hlavní myšlenka měla mít potenciál i pro použití v TV reklamě.

·       Syrovátka musí jasně vystupovat z celé komunikace jako důvod pro komunikovaná tvrzení.

·       Syrovátka má řadu pozitivních vlivů na zdraví člověka, ale není třeba o nich specificky mluvit. Počítáme s tím, že ženy již ví nebo minimálně tuší, že syrovátka je pro ně dobrá.

·       Komunikace by měla splňovat charakter značky: překvapivá, sebevědomá, s jiskrou v oku

Co po Vás přesně chceme?

1.     Komunikační myšlenku – jednou větou popsat to, o čem by komunikace měla být.

2.     Hrubý návrh reklamy: primárně verze pro billboardy, sponsorské vzkazy v TV, tiskovou reklamu atd. Možné jsou i nápady pro klasickou televizní reklamu.