Muller Mix Za sebe

Odměna: 50.000 korun

Název klienta: Müller ČR/SR

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Hledáme tu nejlepší myšlenku a scénář reklamy pro Muller Mix.

O jakou značku jde? Chceme reklamu pro Müller Mix: 

-        Má jedinečný dvoukomorový kelímek, kde jsou křupinky/ovoce oddělené od jogurtu. Díky němu si ho každý může namíchat a sníst podle své chuti.

-        Nabízí spoustu lahodných příchutí (ovocné, křupinkové nebo řadu příchutí z celého světa Mix World Edition).

-        Díky tomu poskytuje Müller Mix skutečně nevšední jogurtový zážitek – zážitek plný radosti.

Co chceme lidem o Müller Mixu říct? 

Müller Mix je zážitek plný radosti.

(Protože výborně chutná a namíchat si ho a jíst ho je zábava).

Ke komu přesně mluvíme? 

K mladým ženám (20-39 let), které baví život.

Co chceme, aby udělaly (na základě toho, co jim řekneme)?

Chceme, aby si uvědomily to, že Müller Mix skutečně přináší zážitek plný radosti a kupovaly ho častěji.

Jakým způsobem jim to chceme říct?

Nejdůležitější součástí kampaně bude televizní reklama. Potřebujeme proto najít silnou myšlenku a na jejím základě vytvořit scénář televizní reklamy (nebo i více scénářů).

Jsme přesvědčeni, že pro výjimečný výrobek potřebujeme výjimečnou reklamu – proto nechceme založit reklamu pro Müller Mix na tradičních klišé a – například - ukazovat ženy, které jedí jogurt, přivírají oči a rozplývají se nad jeho chutí.

Chceme najít způsob, jakým během 20, max. 30 vteřin vyjádřit “zážitek plný radosti” spojený s konzumací jogurtu (každý si ho může namíchat po svém), aby skutečně upoutal zákazníka a seděl na Müller Mix.

Myšlenka by měla fungovat ve více zemích – nechceme tedy stavět na českých celebritách či na typicky českých hláškách.

Co po Vás přesně chceme? 

1.     Komunikační myšlenku – jednou větou popsat to, o čem by reklama na Müller Mix měla být.

2.     Hrubý scénář reklamy – v několika větách rozepsat příběh reklamy. (Nezapomeňte, že se reklama musí vejít do 20 max. 30 vteřin).

3.     Myslet na to, že by komunikační myšlenka měla mít dlouhodobý potenciál i pro výrobu dalších reklam či použití jiných médií a fungovat ve více zemích.