Pivo!!! Za sebe

Odměna: 10 x 3000,-

Název klienta: Ostravar

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Jak byste přesvědčili kamarády v celé zemi, že Ostravar je kvalitní pivo a že Ostrava umí pařit i vařit?

Značka Ostravar hledá nápady jak změnit vnímání, že pivo z Ostravy není kvalitní.

Můžou to být produktová srovnání, slogany, příběhy, osobní zkušenost, vědecká práce, dialog, vtip, cokoli vás napadne. Může to být vážné, i humorné.

 A není to problém piva z Moravy, protože Radegast přijímají po celé zemi, ale je to konkrétně problém piva z Ostravy. Přitom Ostrava je naprosto vyjímečná a má toho tolik, co nabídnout.

V Ostravě se to vaří.

V hutích, na ulicích, v hospodách, v barech, na stadionech.

Lidi z Ostravy umějí žít a být ve varu.

Když se jich zeptáte, proč mluví kratce, tak vám řeknou, že není čas na dlouhé kecy.

 

Z výkumů vychází, že to je nejvíc kreativní region naší země.

A sociologové to vysvětlují tím, že tam najdete nejsilnější mix národností, kultur, že tam je obrovská vynalézavost díky omezením. A že Ostraváci věci řeší.

Řesí je sice po svém, ale řeší, nic nenechají vyhnít, nedořešeno tam neexistuje. Což se o jiných částech země říct nedá.

Navíc zbytku země ukázali, jak vypadá kultura nočního života a přinesli do celých Čech fenomén Stodolní ulice a mají jeden z nejlepších hudebních festival, Colors.

 

Tak přece není boha, aby neuměli dělat pivo???

Je to jenom v hlavách lidí. Prostě si něco myslí a na základě toho dělají závěry.

A ten závěr si nedělají ve vztahu k pivům z Moravy.

Starobrno problém ve vnímání nemá.

A “moravská plznička” – Radegast – taky ne.

Pes je zakopaný v Ostravě a v Ostravaru.

Na čem si myslíte, že se to dá argumentačně, nebo pocitově postavit? Na co budou pijáci v zemi slyšet? Na co budou Ostraváci hrdí?

Inspirujte se fakty, historií, nebo najděte svůj pohled a směr.

 

A předem moc díky, že pomůžete Ostravě, protože v každém z nás je z ní kousek, jenom jí probudit.

A klient děkuje také.