Lahoda od Jahody Za sebe

Odměna: 15 000,- 5 x 1 000,-

Název klienta: Emco

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Společnost EMCO, rodinný výrobce křupavého a sypaného müsli a dalších zdravých dobrot, hledá nápady na kampaň jak odlišit svoji značku v Čechách.

Společnost EMCO je jedna z nejvýznamnějších českých potravinářských firem a jednička na trhu müsli, vice zjistíte na www.emco.cz.

 

Na trhu je už přes čtvrt století, pořád je rodinná a pořád sází na kvalitu svých výrobků a ingrediencí.

 

Připravuje kampaň a hledá nápady jak se odlišit a vypíchnout výhody svojí značky. Zjednodušeně “Proč by lidi měli věřit Emcu, že je nejlepší?”

 

Cílová skupina jsou mamky, které chodí do práce, potřebují čas na sebe, ale chtějí, aby jim rodinka fungovala a nikdy ji neošidí, ani nebudou hledat rychlá a laciná řešení. Prostě pro rodinku maximum, v rámci možností, aby se nezbláznila.

 

A hlavně to je vidět u jídla, může dát dětem sladkou limču nebo kolu, může dát dětem mastné křupky, ale jí to prostě nedá, chce aby děti doma jedli něco, co je zdravé.

 

No a společnost EMCO by ráda našla nápady a argumenty pro kampaň, jak ukázat mamkám, že se můžou na značku spolehnout, že jejich výrobky jsou nejvyšší kvality, zdravé a navíc chutné.

 

Samozřejmě si výrobky EMCO může dát kdokoli, ale ten hlavní, kdo je kupuje, jsou právě mamky, které nechtějí šidit svojí rodinku, proto se zaměřují na ně.

 

A od vás chtějí přijít s nápady, které cílovku přesvědčí.

 

Mají několik sdělení, možná vymyslíte jiné, nebo vás budou inspirovat a vyberete si jeden z jejich směrů k rozpracování:

 

ZDRAVÍ, KTERÉ CHUTNÁ

  • Výrobky EMCO jsou zdravé a určitě zdravější než jiné alternativy, které můžete dát dětem k snídani
  • Klíčové ovšem je, že EMCO dětem i chutná, mají jahody, maliny, čokoládu a trochu i toho cukru, proto si ho dají rádi a mamka je nemusí nutit
  • A přesto, že tam je cukr, tak je to pořád nejzdravější široko daleko

 

25 LET TRADICE

  • Před 25 lety EMCO začínalo a přivedlo do Čech müsli
  • Vsadili na zdravé jídlo a způsobili, že rodiny dneska snídají zdravěji, než předtím
  • Už 25 let inovují a pořád si udržují postavení jedničky na trhu
  • To už nebude náhoda, co?

 

MYSLI NA ZDRAVÍ

  • Nebo přesněji Müsli na zdraví?
  • Myslíme na všechno možné, na peníze, na zábavu, na dovolenou, na sex, ale na zdraví zapomínáme
  • Stačí si to denně připomenout

 

KVALITNÍ INGREDIENCE

  • EMCO je ras na ingredience a pořád je zlepšuje
  • Na rozdíl od jiných snižuje podíl palmového oleje, má verze bez lepku a exportuje na trhy, kde je kvalita klíčová
  • Když už je mají rádi v Americe, v Saudské Arábii a Japonsku, tak kvalita ingrediencí musí být světová

 

ŠÍROKÁ NABÍDKA VÝROBKŮ

  • Může to znít jako banalita, ale EMCO má tak širokou řadu výrobků a tolik různých alternativ, že si je oblíbí každý a mamka nikdy neudělá chybu
  • Je libo jahody, čokoládu, křupavé müsli, sypané müsli, bez lepku, pohankové?

 

ZAKLADATEL PAN JAHODA

  • Je to jako na farmě, jeden majitel, který kontroluje kvalitu, od založení až dodnes
  • To už se dnes moc nevidí, většinou mají zakladatelé spoustu manažerů a schovávají se za jejich rozhodnutí, ale u nás v EMCU ne

 

RODINNÁ FIRMA

  • 25 let je EMCO rodinná firma
  • a rodinná firma přeci musí vědět, co je pro české rodiny nejlepší