Dej mi francouzák...; klíč ty pako:) Za sebe

Odměna: 5 x 2 000,-

Název klienta: Creative Dock

100%
Projekt byl ukončen

Jednou větou

Chceme přesvědčit lidi, aby pro servis a opravy svých vozů upřednostňovali autorizované servisy před těmi neautorizovanými.

Představte si Honzu.
 
Zrovna si koupil OJETÝ vůz. Je to pěkný pětiletý kombík servisovaný v autorizovaném servisu. Honza se svým předchozím vozem jezdil do neautorizovaného servisu a nyní přemýšlí, zda tam má jezdit i nadále nebo pokračovat v autorizovaném servisu.
 
Tím, že už má zkušenost, tak má v hlavě na prvním místě právě volbu neautorizovaného servisu.
 
Jak ho můžeme přesvědčit, aby se přiklonil k autorizovanému servisu?
Jak vidíte, jedná se nám zejména o majitele vozů starých 4 a více let, kteří si svůj vůz koupili jako ojetý.

 

Pro servis a opravy svého vozu využívají neautorizovaný servis a to zejména proto, že tam mají známého, kterému důvěřují, je levnější a snaží se najít ekonomicky nejrozumnější řešení jejich problémů. Osobní vazba a důvěra vůči automechanikovi je zásadní.

 

Naproti tomu autorizované servisy vnímají jako drahé, protože mají zato, že opravy řeší výměnou dílů spíš než jejich opravou. Současně ale oceňují profesionalitu personálu, pěkné prostředí, technickou vybavenost a expertízu vyplývající ze specializace na konkrétní značku vozidel.

 

Hledáme nápady na nové služby, aplikace, způsob obsluhy zákazníků, které by zážitek z návštěvy autorizovaného servisu změnil natolik, aby tam rádi jezdili a vraceli se.

 

Uvažujeme například o tom, že by lidé, kteří do autorizovaného servisu jezdí pravidelně, měli uskladnění pneumatik zdarma, slevu na další vůz nebo že by dostali certifikát potvrzující, že se o svůj vůz dobře starali, což jim umožní ho lépe prodat. Hodně by nás ale zajímaly nápady na to, jak udělat návštěvu servisu osobnější.
Rádi bychom Vás požádali, abyste své nápady doplnili o odpovědi na následující ČTYŘI otázky:
  1. Jaký servis preferujete Vy?
  2. Jaký servis preferují lidé ve Vašem okolí?
  3. Komu se dá více věřit, autorizovanému nebo neautorizovanémus servisu?
  4. Máte nějakou velmi silnou, pozitivní nebo negativní, z autorizovaného servisu? Popište nám ji.


Nejlepších pět nápadů odměníme dvěma tisíci korunami.


Dej mi francouzák...; klíč ty pako:)

Ze spousty skvělých nápadů si vybral Creaive Dock nakonec nápady samých mužských, ale vzhledem k tématu asi není divu:)

Tímto moc gratulujeme Josefovi, Michalovi, Mikulášovi, Ondrovi a Nikolasovi, jejichž nápady Creative Dock ocenil jako ty nejlepší. Bohužel vzhledem k tomu, že vybrané myšlenky budou pravděpodobně součástí komplexnější strategie, je zatím nemůžeme zveřejnit.

FutureBakery

Další zajímavé projekty